Powered By Blogger

miercuri, 17 noiembrie 2010

Despre Noi




Nu stiam ce sa fac.Daca sa postez sau nu despre noi , si am hotarat sa o fac.Noi doi ne-am cunoscut intr-o marti.Ai aparut intr-un loc algomerat dar mi-ai atras atentia.Stiam ca te-am mai vazut undeva... a da, la un concert, si atunci mi-ai atras atentia dar nu am realizat.
Dar in acea marti , eu abea venisem de la Iasi si eram obosita , nu venisem in acel local ca sa ma distrez ci sa vad pe cineva, bine si ca sa ma distrez!Dar in special ca sa vad pe cineva, dar ai aparut tu si mi-ai distras toata atentia .Am stat de vorba toata noaptea,iar dimineata m-am trezit langa tine.Cam asa a decurs prima noastra intalnire.
Au trecut 3 luni de atunci ( exact 3 luni) si raman uimita sa vad cum mi-ai intors lumea pe dos, cum uneori gravite in jurul tau si ma intreb daca e bine sau nu.Stiu ca tii la mine, stii ca tin la tine.Stim amandoi cat de mult ne-am schimbat unul pe altu si ca ne e perfect asa cum suntem acum.
Mi-am dorit sa sterg urmele pe care le lasase cealalta in sufletul tau.Nu vroiam sa mai vad tristetea din ochii tai.Vroiam sa te fac fericit.Si am reusit!
Sunt mandra de tine ca ai suportat multe "chichite" la mine.Si ma bucur ca ma placi asa cum sunt, cu defecte si calitati.
Acum nu mai vreau nimic altceva decat ceea ce am langa mine.Nu imi lipseste nimic, ma faci fericita si asta e tot ceea ce conteaza.
Da dragule, postarea asta e despre noi! Poate nu ar trebui sa o public, stiu ca tu nu ai sa citesti si intr-un fel nici nu vreau....Scriu doar pentru ca pana acum pe blogul asta am facut jocuri de imaginatie despre cum sa ma refugiez intr-o lume perfecta.Dar acum sunt in locul meu fericit, in bratele tale, si nimic nu ma poate atinge aici , nimic nu imi poate face rau ..

Iar pentru cei ce citesc , imi doresc ca macar 3 luni sa aveti si voi parte de ceea ce am eu

2 comentarii:

Porcusrul Isteric spunea...

Hate, Chaos and Disaster? :)

shay spunea...

Yes...all the beautiful disaster :))

Trimiteți un comentariu

... Just a few words....