Powered By Blogger

luni, 22 noiembrie 2010

Cosmar`

Am plecat de la tine.Am fumat o tigara pana a venit taxiul.Am ajuns acasa , am pus in rama pozele cu noi si m-am asezat in patul meu gol.
NU mai erai langa mine ca in celelalte seri.Trebuia sa ma multumesc cu patul meu rece si insitentele cainelui de a se ghemui langa mine.
Am inchis ochiisi incerc sa ma relaxez.Imi miros din instinct pielea ,si miroase ca tine.Poate pentru ca 2 zile am stat numai in bratele tale ,sau poate doar pentru ca ti-am folosit parfumul.
Imi imaginez ca iti adu respiratia si iti simt trupul cald in spatele meu.Mana ta se aseaza cuminte pe pieptul meu.Iti simt pulsul.
Am ochii inchisi dar vad ceva.Te vad pe tine .Cu parul desprins pe marginea unui drum.Cunosc drumul acela plin de praf dar cu tine nu am fost niciodata pe acolo.Soarele abea rasare ,primele raze se jaoca in parul tau dandu-i nuante de galben si rosu.In aer simt mirosul verii, a caldurii ce urmeaza sa vina.
Te intorci cu fata la mine si imi zambesti .Ma saruti atat de pasional incat uit sa mai respir.Imi soptesti ca ti-am lipsit.
Abea atunci realizez ca visez.Imi iei mana in a ta si ne plimbam.Drmul plin de praf se transforma treptat intr-o campie.
Totul acum in jurul nostru este verde,Cerul e albastru ca piatra de lapislazuli .Printre firele de iarba apar floricele albe si rosii.Ma iei de mana si alergam pe pajiste.
Dar de odata ai disparut.Unde ai plecat ? ce se intampla?Te caut cu privirea nu te gasesc.Iti strig numele in soapta si nu raspunzi.Tip dupa tine si nu aud nimic, nici macar propria mea voce. Totul in jur se darama , totul se schimba devine intunecat.Ma simt pierduta


Ma trezesc brusc.Aprind lumina ,tu nu esti in pat.Caut o dovada ca tu existi,si o gasesc:
Trei trandafir legati cu o panglica roz atarna in camera mea.Mai vad si doua poza intr-o rama neagra.Suntem noi doi in acele poze, fericiti.

E cinci dimineatza ,tu sigur dormiin patul tau iar eu nu mai am somn.Iau tricoul verde pe care il porti cand ramai la mine si il imbrac.Nu mai miroase ca tine dar eu iti stiu deja mirosul.Te iua fara sa simti in brate si te sarut.Adorm dinnou cu gandul la tine.

Te iubesc fara sa iti spun, si te visez fara sa stii !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

... Just a few words....