Powered By Blogger

miercuri, 6 octombrie 2010

Barbatii si discutiile despre sex


Din greseala sau poate nu ...am dat peste cineva( sex masculin) care mi-a propus sa discutam prin intermediul acestei inventii minunate numita" internet". Binenteles ca mi-a propus si diverse subiecte de conversatie: relatii, dragoste, SEX, matematica! Eu fiind o fire foarte politicoasa l-am lasat sa aleaga. Binenteles ca a ales matematica! Neah am glumit a ales subiectul SEX of course! Acum nu ca asta ar fi vreo problema si nu am sa o fac pe mimoza si sa zic ca eu niciodata nu am facut sau nu am vorbit despre sex, i meen common cu totii vorbim despre acesta actiune vitala:)) Dar ce ma uimit a fost faptul ca in vizunea lui noi femeile suntem un fel de jucarii sexuale..Adica fantezia lui era sa faca sex cu o femeie beata sau drogata( dude you have problems).

Asa ca mi-am propus sa lamuresc cateva detalii:
1) Femeile bete nu sunt mai bune la pat sau mai lipsite de inhibitii , s-ar putea sa va treziti ca o s fie ca o papusa gonflabila , asa ca decat sa da-ti banii pe bautura sa o imbatati mai bine va duceti la un sex shop si luati o papusa:D

2)Daca va plac femeile vulnerabile , mh e ok adica multi barbati se simt amenintati de o femeie mai puternica decat ei , daca va place sa profitati de o femeie vulnerabila( se autointelege la ce ma refer prin profiatat) you have problems

3)O femeie poate sa vorbeasca deschis despre sex fara sa fie "curva" , asa ca nu mai etichetati , plus ca voua va place sa ne auziti vorbind despre sex ca despre un hobby asa ca nu va mai ..... pe voi


Acum binenteles am un mesaj pentru femei: Ok suntem diferiti ca oameni , unii vulnerabili , unii puternici, incapatanati , dominatori sau carora le place sa fie dominati. Dar si repet DAR nu trebuie sa te lasi calcata in picioare de unii frustrati care au impresia ca doar pentru faptul ca esti femeie nu ai voie sa tratezi sexul in acelasi mod ca si ei ;PENTRU CA PANA LA URMA EI VOR PE CINEVA ACTIV IN PAT NU DOAR UNA CARE SA STEA SI SA IL BATA PE SPATE :))


Am scris asta doar pentru ca poate unii nu stiu ; exista cazuri; nu pentru ca sunt vreo feminista sau pentru ca am ceva cu barbatii

HAVE A GREAT DAY TODAY .....MAKE LOVE NOT WAR

2 comentarii:

Porcusorul Isteric spunea...

make sex not love !!!
hic ... parerea mea

[S]Tupid spunea...

:)) Sti proberbul...Barbati vor o cuvra-n pat..o Doamna in societate si o nevasta in bucatarie.. :)) ..Asta e rezumatul articolului tau :))

Trimiteți un comentariu

... Just a few words....