Powered By Blogger

vineri, 3 decembrie 2010

Amintiri

Of doamne a venit iarna si mie imi sta gandul la caldura si mare.La bronzul care de acuma se duce de pe pielea mea ,imi e dor de mirosul sarii de pe pielea mea si de o prietena cu care faceam toate nebuniile.

Oh doamne cat de dor imi e de seara aia pe plaja cand noi doua eram necunoscute , cand ziceam ca am cazut de undeva din cer , ca nu avem indentitate si imparteam pupici lipiciosi cu ruj rosu pe obrazii celor de pe plaja.A venit dimineata si noi eram pline de energie , nu ziceai ca au trecut 10 ore de distractie.

Imi e atat de dor sa imi fie dor de casa, sa stai cu mine si sa imi zici ca totul va fi bine la o tigara in fata blocului unde locuiam. Sa stam amadoua in bucatarie si sa vorbim despre tot ce imi trecea prin minte.Sa iti povestesc de fiecare experienta sexuala si sa facem schimb de pareri.
Tot datorita tie l-am cunoscut si pe el , idila mea de vara. Si a fost frumos si nu am regrete fata de ce s-a intamplat la mare.
Priveam marea impreuna si eram captivata de magia ei, iubeam plaja , iubeam oamenii de acolo care se relaxau.Uitau de probleme si lasau in urma toate gandurile negre.Acolo toata lumea se iubea si se distra.Parea asa un fel de taram imaginar unde cu totii fugeau atunci cand nu mai puteau suporta stresul de acasa.

Of draga mea pritena, unde esti tu acum ... sa ma smulgi din cotidian , sa imi furi grijile si sa le ascunzi undeva unde sa nu le gaseasca nimeni?

Cand am plecat de la mare eram nerabdatoare sa ajung acasa pentru ca lasasem in urma pe cineva , pentru ca imi era dor de fete , imi era dor de El si nu mai rezistam pana se intorcea.Plus plecase si idila mea de-o vara , si pe cat de mult imi impusesem sa nu sufar ca a plecat sa rationalizez si sa ma gandesc ca doar atat a fost sa fie , nu am reusit.Totul imi aducea aminte de el.

Of scumpa mea, cum imi ascultai tu mie toate tampeniile , cum imi povesteai vrute si nevrute si realizam amndoua ca daca eu sau tu am fi fost barbati am fi devenit suflete pereche.
Ma bucur ca inca mai vorbim, ca esti fericita si ca iubesti asa cum si eu iubesc pe cineva.Ma bucur ca inca imi povestesti toate dar absolut toate experientele tale. Ca vorbim la telefon si nu te doare mana dupa o ora.

Imi e dor de mare, imi e dor de tot ce am simtit acolo si inca port in suflet mirosul camerei in care am stat.Inca mai aud vocile fericite ale oamenilor pe plaja si inca mai simt mirosul marii atunci cand vreau sa ma relaxez.

O sa vina din nou vara.Si poate o sa fim iar una langa alta.

Chiar acum vorbesc cu tine si inca zambesc alaturi de tine. Esti sufletul meu pereche , in ureche :)) ( ca sa citez din Vama Veche)


Ai grija de tine si de bucatica din mine pe care am lasat-o acolo ! Te iubesc draga mea

2 comentarii:

[S]Tupid spunea...

Didi pizda matii ma faci sa plang :)) Te iubesc creatura fara identitate ce esti :X Te iubesc,esti iubita ce mi-am dorit-o dintotdeauna,dar acum o sora ce o iubesc mai mult decat credeam ca-i posibil dupa cateva saptamani impreuna ! Ce saptamani perfecte...

shay spunea...

si sa vezi cate or sa mai vina. iti promit ! Nu scapi u asa usor de mine

Trimiteți un comentariu

... Just a few words....