Powered By Blogger

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Welcome 2011 ,

Incep aceasta postarea prin a-mi cere scuze ca nu am mai scris de mult , dar din pacate mi-am pierdut inspiratia undeva pe drum , si nici nu am dispus de timpul necesar pentru a mai scrie.
In alta ordine de ideei, tin sa va anunt ca acest blog va lua o intorsatura drastica in anul 2011 , daca in 2010 am avut postari total subiective si extrem de personale , sa zicem ca imi doresc sa schimb un pic registrul. V-oi continua cu postarile despre vise dar nu cred ca vor mai fi atat de sentimentale.
in rest ce pot zice? Nici in 2010 nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus , dar asta nu e o surpriza( plus nici nu cred ca am incercat destul de tare). Pentru 2011 am planuri bine definite si ce nu o sa fie in concordanta cu planurile mele o sa dispara definitiv din viata mea.Am decis anul asta sa nu mai fac compromisuri pentru nimic si pentru nimeni.
Sa zicem ca 2010 mi-a lasat un gust amar in anumite privinte , asa ca masurile mele sunt destul de drastice.

Dupa cum o sa observati am sa fac si curat [rin postari si vor ramane doar acelea la care tin destul de mult sau care chiar v-au placut.



Brb revin cu o postare noua , asa de 08.01.2011

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

... Just a few words....