Powered By Blogger

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Punct si de la capat

Si uite cum trece un nou an , si uite cum realizezi ca nici anul asta nu ai reusit sa faci ceea ce ti-ai propus.Iar eu ca in fiecare an imi creez noi prioritati.Numai ca anul asta sunt un pic mai schimbate:))

1)S-a terminat cu isteria "seratelor" daca am decis sa inchid un capitol in viata mea , cu asta ar trebui sa incep

2)Incet , incet ma las de fumat (asta sigur)

3)Nu mai fac compromisuri decat daca se merita cu adevarat (desi poate am sa ma transform ïntr-o soulless bitch)

4)Am sa ma las cindusa de instincte si am sa imi ascult mai mult creierul si nu inima ca se pare ca se cam inseala si e prea usor de manipulat

5)S-a terminat cu plansul pe umarul meu iar eu cand am nevoie nu ma pot baza pe nimeni


6) Imi fac "curat" printre prieteni



si nu in ultimul rand AM SA INVAT SA MA DOARA IN C*R



Acum presupun ca pentru cei ce imi citesc deobicei blogul e o schimbare destul de mare in modul de scriere dar tinand cont de ultimele evenimente din viata mea nu pot sa nu reactionez asa.


Ca sa motivez pe scurt schimbarea mea am sa va povestesc una alta din ultimul timp.


In primul rand am incercat din rasputeri sa raman prietena cu un anumit "ex" si binenteles ca din asta nu a iesit nimic bun.Am intrat in anumite discutii cu persoana de langa mine si in plus "ex-ul" a dovedit ca nu merita atentia mea.
Anumite persoane din viata mea (destul de importante) au nevoie de n dovezi pentru a se convinge de anumite chestii iar eu incep sa obosesc sa le mai arat.
Alte persoane din viata mea au impresia ca daca am fost mereu acolo cand au avut nevoie de mine, ca am sa renunt la ceea ce e important pentru mine ca sa le ascult iar lamentarile si cum au impresia ca viata lor de e cacat( ghici ce? viata ta e de cacat pentru ca asa ai facut-o tu)

Poate ca unele persoane se vor recunoaste in aceasta postare ( so what , i don't give a fuck )



Pana data viitoare la revedere !

2 comentarii:

Claudiu spunea...

Uuuu...New Year resolusion time!

Bune chestii. Pacat ca nu te prind. Toata lumea considera ca i-ar fi mai bine daca ar fi mai rece, mai distanta, mai cu dureri in cur samd. Pe parcurs iti dai seama ca ai mai mult de pierdut prin atitudinea asta decat daca ai fi tu.

Ma rog...punctual, dupa ideile tale, urmeaza parerea mea:

1. Seratele n-ar trebuii sa fie o isterie. Ci un motiv sa te intalnesti cu unii oameni cu care te simti bine. Capitolul ala trebuia sa fii in stare sa-l termini din momentul in care ai intrat intr-o alta relatie, prin vointa proprie si nu abordand o atitudine "Dispar, o sa dispara si imi va trece!". Lipsa de la serate doar ca sa inchei acest capitol nu arata decat ca inca ii dai prea multa importanta.

2. Incet, incet, ne lasam toti de fumat. Foarte incet! Cat mai incet! Daca dureaza vreo 60 de ani, asta-i alta problema. Oricum cand murim sigur nu mai fumam. :)

3. Girls have souls? :) Acum serios, e o linie foarte subtire aici si s-ar putea, prin atitudinea de souless bitch, sa lovesti in oameni care nu merita sa fie loviti. Walk carefully on this path, young one! Nimic nu e mai naspa decat singuratatea!

4. Aici m-ai pierdut. Ai sa te lasi condusa de instincte dar in acelasi timp o sa iti asculti mai mult creierul. Instinctul are mai multa legutura cu sentimentele decat cu logica organului cerebral. Sa te lasi condusa de instincte inseamna sa faci ceva pt ca ai tu o presimtire ca v-a fi bine, desi de multe ori creierul zice sa nu! Sa-ti asculti creierul inseamna sa iei decizii mai mult calculate, atent analizate, nu impulsive. Care e pana la urma?

5. Statistic vorbind, in 80% din cazuri lacrimile de pe umeri nu pateaza haina. Ceilalti 20% sunt in caz ca s-a scurs rimelul... Nu te doare sa te faci ca asculti niste persoane...unele ar putea sa spuna chestii interesante, chiar daca o fac in timp ce ti se plang pe umar.

6. Ai grija la detergent. Anumite sunt recunoscute ca ar curata tot. Inclusiv aia pe care parca nu i-ai vrea curatati. Buni, rai, pune-i pe straturi. Cunosiinte, amici, prieteni. Nu rupe legaturile definitiv cu nimeni. Nu stii cand ar putea sa te ajute o persoana.

La chestia cu durutul in cur aveam cateva comentarii, recomandari, idei, samd. Am zis sa ma abtin... Atat doar ca nu-i de bine.

Cu ideea ca poate te mai gandesti la noile masuri de criza pe noul an, nu pot decat sa-ti urez un 2011 mai bun decat 2010 si mai prost decat 2012.

Claudiu spunea...

Bine bine...am inteles treaba cu New Years Resolutions...now let's move along...un post nou, ceva?

Trimiteți un comentariu

... Just a few words....