Powered By Blogger

duminică, 12 septembrie 2010

For an ordinary Girl

Helo my darlings, imi cer scuze ca nu am mai scris de mult dar am fost un pic bussy !In postarea asta am decis sa va povestesc ce mai fac ,ce am mai facut ,ce sentimente noi am trait!
Lucrurile in general la mine merg bine.Luni incep iar scoala dar intr-un mediu nou si diferit asa ca urati-mi succes(uri).Abea astept sa cunosc oameni noi ,poate pentru ca sunt o fire sociabila sau poate pentru ca imi place sa observ oamenii din jurul meu. De exemplu am vazut aseara o persona ( nu am sa specific sexul pentru ca este irelevant) care sincer ma fascinat, parea o persoana destul de retrasa si poate chiar un pic timida dar emana ceva ! E acel sentiment care te face sa crezi ca stii persoana aia de o viata intreaga si ca iti poti permite sa o intrebi ce o macina. Printre acordurile de muzica reagge in club am reusit sa ii aud vocea dar nu am inteles exact ce spunea si lucrul asta ma deranjat, pentru un moment nu am inteles de ce sunt atata de fascinata de acesta persoana si de ceea ce gandeste , apoi am realizat ca am mai vazut-o undeva acum mult timp cu acelasi aer misterios dar trist ,am mai vazut-o acum cateva luni stand si facnd poze in fata unei cladiri in paragina dar cu o arhitectura impresionanta unde candva am facut si eu poze.Tin minte ca si atunci m-a fascinat ceva la ea. Persona asta ( sa numim x) deci , X emana un sentiment destul de chinuitor de tristete desi zambea ,stiu o sa spuneti ca sunt nebuna dar uneori nu conteaza ce aratam la suprafata , nu stiu de unde provine tristetea lui X dar stiu ca pe mine m-a uimit si intr-un fel ma facut sa imi aduc aminte de sentimente asemanatoare pe care le-am trait si eu si peste care am trecut cu greu.
Deci in concluzie in cazul in care nu ati inteles nimic din ce am scris mai sus , unii oameni emana diferite stari ce ne fac sa fim atrasi de ei indifrent de care este natura atractivitatii ,eu am fost fascinata de tristetea cuiva probabil pentru ca in momentul ala nici eu nu avea o stare de spirit foarte ok. Cum spuneam ma fascineaza oamenii

Ok. ce altceva as mai putea sa va povestesc? In mare nu am facut prea multe lucruri interesante in ultimul timp si pot sa recunosc ca am devenit un pic cam monotona in activitati, asta poate si din cauza faptului ca sunt intr-o relatie in momentul de fata si imi dedic in mare parte timpu "Lui" . Din cauza asta unele persoane cred ca le cam neglijez ,dar chiar nu stiu daca intradevar asta fac.Adica e normal sa iti petreci timp cu persona de langa tine mai ales ca relatie e la inceput si abea acum incepem sa ne cunoastem, si nu e ok sa imi neglijez prietenii dar in acelasi timp nu am cum sa imi petrec la fel de mult timp cu ei ca inainte .Am sa incerc sa corectez aceste lucruri la mine ...poate intradevar am devenit neglijenta.

Sper ca incepand de luna viitoare sa reiau plecarile din oras macar pentru o zi , vreau ca la albumul "alerg in jurul lumii ,am alergat sa invat sa iubesc " sa mai adaug multe capitole ...(hugs)


Promit solemn sa nu mai am prea multe zile fara postari si azi recuperez si recomandarile (hugs)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

... Just a few words....